Hoe plaats ik een bestelling?
Bij Theehub kun je zonder account en met account een bestelling plaatsen. Wij zorgen ervoor dat je via e-mail op de hoogte wordt gehouden over de vorderingen van je bestelling.
Hieronder staat het plaatsen van een bestelling stapsgewijs beschreven:
Stap 1: klik bij het gewenste product op ‘nu kopen’ of klik op het winkelwagen icoon in de overzichtspagina.
Stap 2: Na het toevoegen kom je terecht in de winkelwagen. Klik op ‘Uitchecken” (of klik op “Verder winkelen” wanneer je nog meer producten wilt bestellen).
Stap 3: Nadat je op ‘Uitchecken’ hebt geklikt kom je terecht in de check-out. Deze bestaat uit:
Persoonsgegevens
Vul hier je gegevens in en kies wanneer nodig een ander afleveradres.
Betaalmethode
Selecteer hier de gewenste betaalwijze
Controle
Hieronder zie je nog een keer de volledige gegevens van je bestelling. Kijk je gegevens altijd goed na!
Stap 4: Wanneer alles juist is ingevuld, klik dan op "Ga naar betalen" (Vergeet niet de Algemene Voorwaarden te accepteren) Je krijgt daarna van ons een bevestigingsmail.
Nadat wij je betaling hebben ontvangen. Verzenden wij je bestelling zo snel mogelijk.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@theehub.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.